Σάββατο 16 Απριλίου 2022

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΤΤΩΝ ΛΟΓΩΝ

 ΤΕΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ - ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - 16.4.2022

8 σχόλια:

  1. Δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται,και οι αδέκαστοι κριτές θα κρατησουν σε λιγες μέρες το Άγιο φως στα ηθικά τους χέρια. τι να πουν και οι μαθητές που δεν έμαθαν ποτε γιατί δεν προκρίθηκαν; Έμαθαν μόνο ότι έτσι είναι ο άδικος κόσμος των ενηλίκων.Αμφισβητουν την αξιοκρατία αφου βλεπουν να μην εφαρμόζεται. Καλό θα ήταν να αλλάξει ο τρόπος διαγωνισμού, γιατί στο τέλος οι οργανωτές θα μείνουν μόνοι τους ,κάποτε και οι γονεις θα σταματήσουν να εκθέτουν τα παιδιά τους σε τέτοια ψεύτικα αγωνίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ειρωνεία και τα προσωπικά σχόλια δεν έχουν θέση σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες, από τη στιγμή μάλιστα που αρκετοί από τους διοργανωτές μοχθούν χωρίς κανένα συμφέρον και με κόστος ακόμη οικονομικό, προκειμένου να συνεχιστεί ο θεσμός για το καλό των παιδιών και μόνο. Είναι κατανοητή η πικρία όταν δεν επιτυγχάνεται η πρόκριση, αλλά οι κριτές βασίζονται σε συγκεκριμένους κανόνες και όχι σε όποια γνώμη έχει καθένας μας. Όσο για το μέλλον ίσως καταργηθεί η κατάταξη σε 1η-2η-3η θέση, αφού είναι γιορτή και όλοι-ες αξίζουν συγχαρητηρίων.

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα.
    Την λάθος προκριση των προκαταρτικών την δικαιολογούν με μια επισης λάθος ,υποκειμενικη , των τελικών .ΔΥΣΤΥΧΩΣ αστοχήσανε πολυ στα αποτελέσματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρόκριση δίδεται βάσει των κανόνων των διττών λόγων (περιεχόμενο-μορφή/παρουσία-δομή κάθε ομιλίας, τις ερωτήσεις-απαντήσεις, την αντίκρουση επιχειρημάτων, το ύφος και το ήθος των ομιλητών). Δηλαδή είναι μια σύνθετη διαδικασία που λαμβάνουν υπόψη τους οι έμπειροι κριτές και δεν πρόκειται απλώς για το αν μας άρεσε η μια ομάδα ή η άλλη.

      Διαγραφή
  3. Οι ισοβαθμίες κατα περίπτωση. Πώς τυχαίνει σε κάποιους να ισοβαθμουν στην πρωτη κιόλας θέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ισοβαθμίες προκύπτουν όταν αξιολογούνται οι μαθητές-τριες ισοδύναμα από τον μέσο όρο των κριτών, με βάση τους ειδικούς κανόνες των αγωνισμάτων (αναρτώνται στο ιστολόγιο πολύ πριν από τους αγώνες) και όχι τη γενική ίσως εντύπωση του κοινού.

      Διαγραφή
  4. Οθεσμός αυτός απευθύνεται σε ελάχιστους μαθητές σχετικα με το συνολό τους, άρα δεν έχει καμμιά απολύτως αξία. ΑΝ γενικευόταν ο θεσμός και απευθυνόταν σε όλον τον μαθητικό πληθυσμό στα εργαστήρια δεξιοτήτων με εκπαιδευτικο σχεδιασμό θα είχε νόημα . Απευθύνεται σε ολίγους , αυτούς που μπορούν ,οπότε δεν μιλάμε ότι κάποια παιδαγωγική σημασία .Οι κύριοι συντονιστές τι καταφέρνουν με ενα μονομερές εργαστήριο λόγου; η εκπαιδευση δεν είναι ισότιμη για όλοα τα παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιθέτως οι ρητορικοί αγώνες απευθύνονται σε όλους-ες τους-τις μαθητές-τριες, καθώς συνιστά έκφραση προφορικού λόγου και μπορεί να συμμετέχει όποιος-α θέλει. Για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό πρέπει να φροντίσει κάθε σχολείο να "προπονήσει" τους-τις συμμετέχοντες-χουσες είτε σε πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων είτε σε εργαστήριο δεξιοτήτων είτε σε ρητορικό όμιλο.

      Διαγραφή